Min lille prins bursdags kake



 Imorgen er den min sønns 1 års dag,og da måtte jeg lage en skikkelig bursdags kake.
Har pyntet kaken med bilder av han fra han var 1 mnd til nå :) Innholdet er sukkerbrød med jordbærfyll  på den nederste og den på toppen med aprikos fyll:)











Gleder meg til å smake imorgen :)










Her er oppskriften på sukkerbrødet:
Forvarm ovnen på 180 g
Victoria  sukkerbunn:
200g usaltet smør
200 g sukker
4 medium egg
200 g selvhevende mel(mel,bakepulver og litt salt)

Bland smør og sukker først til det blir fluffy.Miks så eggene for seg først,før du heller det litt og litt oppi røren.
Bland det godt først,så tar melet litt om gangen i røren til det blir godt blandet.

Stek den i ca 45 min. Følg med :)


 La den hvile på rist når den er ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar