Bursdagskake-sjokolade med dumlefyll




Min vennine fyller år imorgen og jeg vil lage en bursdags kake :)
Dette er 2 gang jeg trekker en kake og den ble ikke så vellykket ved første øyekast. Så man skal være glad for at man kan gjemme klumper og bumper her og der hehe. 
Øvelse gjør mester og jeg gir ikke opp med det første :))

Det er en sjokolade kake trukket med dumle krem oppskriften fra Villa Perlesukker
og selve sjokolade kaken er oppskriften Mariannes oppskrift som ligger på bloggen min ifra før :)
Brukte hvit sukkerpasta og resten marsipan. Festet prikkene  og sløyfen med spiselig lim.

Håper hun blir glad imorgen :)

God helg videre til dere ;)



Enjoy!!

4 kommentarer:

  1. Hun kommer garantert til å bli glad :) Flott kake, likte designen og fargene veldig godt!!!

    SvarSlett
  2. Den var da utrolig stilig :)
    Lagt deg til i min bloggliste og trykket liker på facebook :)
    Ha en fin ettermiddag

    SvarSlett
  3. Tusen Takk Bente :D Så hyggelig at du følger meg på bloggen min og liker facebook siden ;)

    SvarSlett