1 års feiring med Villa Perlesukker og det er give-away på bloggen min :)




Villa perlesukker fyller 1 år imorgen og skal feire det med Give-Away konkurranse.
Dere kan vinne disseflotte blomsterutstikkere og rullepinne :)
Alt dere må gjøre er å gå inn på Villa perlesukker sin blogg og trykke "liker"
@villaperlesukker.no 

Og det neste dere må gjøre er å gå inn på facebook siden til Villa perlesukker og trykke "liker" der også :)
http://www.facebook.com/pages/Villa-Perlesukker/154213101286319 

Og sist men ikke minst legge igjen en kommentar igjen her på bloggen min med navnet ditt :)
Så trekkes vinneren i løpet av helgen :)

Her kan dere gå inn på denne linken for å se hvordan dere kan bruke blomster utstikkeren
http://www.villaperlesukker.no/2011/10/02/hipp-hurra-nytt-bloggdesign/ 



Lykke til !!

28 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med, kjempeflott blogg du har :)

    SvarSlett
  2. Flott :)Og takk skal du ha;)

    SvarSlett
  3. Her var det mye fint :) Follow *click* :D

    SvarSlett
  4. Kjempe bra Julie :) Da er du med i trekningen ;)

    SvarSlett
  5. Å det er jo alle godtingene vi får lov til å være med på! Så jeg melder meg og på her!! ;o)

    SvarSlett
  6. ;) Og jeg melder meg på din side ;)

    SvarSlett
  7. Å seee på de småkakene.. Sånne blomster vil jeg og lage :D
    Gratulerer med dagen, villaperlesukker :D

    SvarSlett
  8. Nå har jeg likt Villa Perlesukker over alt , det er ikke vansklig å like Villa Perlesukker ;-) og jeg se at det er masse fint her på bloggen din også :-) så kommer nok tilbake en tur !

    hlsen Hege

    SvarSlett
  9. Jeg vil selvfølgelig delta i trekningen! :) Hilsen Mona

    SvarSlett
  10. Må bli med i feiring av Villa perlesukker :D
    Har fulgt henne gjennom hele det spennende året :D
    Ha en fin dag :D

    SvarSlett
  11. :)Så flott at dere blir med på konkurransen!!

    SvarSlett
  12. Da har jeg gjort alt jeg skal og håper å være med i trekningen av disse flotte blomsterutstikkerne! Nydelig blog du har, jeg kommer tilbake!

    SvarSlett
  13. Jeg vil gjerne være med i trekningen :) Flott blogg :)

    SvarSlett
  14. Takk alle sammen :) Dette blir spennende :))

    SvarSlett
  15. Jeg vol gjerne være med i trekningen. God helg.

    Mari_bh88@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg lar konkurransen vare over helgen så flere har sjansen til å være med :) Spre gjerne ordet rundt.Og følg meg gjerne også på facebook :) Det er flere bloggere som er med på å dele ut premier som http://heidismatogkaker.com/?p=1010
    og http://bakegleder-camilla.blogspot.com/

    SvarSlett
  17. Så flott blogg du har! :)

    Og har selvfølgelig gjort som bedt om :)

    Ha en kjempefin helg!

    SvarSlett
  18. Flott Tone ;) Ha en fin helg du også :)

    SvarSlett
  19. Fantastisk premie! :D Jeg har gjort det jeg må gjøre :-) Ha en fin helg videre!

    SvarSlett
  20. Jeg har likt Villa Perlesukker lenge så det er allerede gjort så jeg er gjerne med konkurransen :) Skal bli spennende å sjekke ut bloggen din litt innimellom og se hva du dukker opp med. Kjempefin kake du laget på kurset forresten!

    SvarSlett
  21. Så flott at du blir med Mette og takk skal du ha ;)

    SvarSlett
  22. Heisann!
    Hyggelig blogg du har.
    Jeg blir gjerne med på giveaway.
    Jeg "liker" bloggen og Facebook-siden til Villa Perlesukker :)
    Mvh
    Anette Hareide

    SvarSlett
  23. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  24. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  25. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  26. Da har jeg trukket engang til siden den første aldri svarte tilbake og da ble vinneren nr 11 Mari. Gratulerer !!

    SvarSlett