Mini kake kurs med Villa perlesukker



Idag har jeg vært på Mini kake kurs med Villa perlesukker. Hun som hadde kurset heter Anne Brith Davidsen som også har kake blogg Villa perlesukker. Det var der jeg først fant henne og meldte meg så på kurset. 

Kurset ble holdt på St.Hanshaugen bydelshuset og det var kjempe god plass noe jeg satt ekstra pris på :) Vi var 6 deltagere og jeg syns det også var perfekt,så Anne Brith fikk gått rundt og hjulpet oss med diverse ting.

 Min vennine Camilla var også med på kurset og hun var på ett tidligere kurs førs hvor de lærte og dekorere cookies :) Du ser også Anne Brith i bakgrunnen
Kurset varte i 4 timer,men vi fikk ekstra tid for det :)




 Her ser dere litt av hvert godsaker som man kunne kjøpe. Vi brukte sukkerpasta for å trekke og dekorere kaken :) Veldig greit å jobbe med !!


Jeg anbefaler absolutt å ta kurs med Villa perlesukker. Og Anne Brith er en kjempe hyggelig dame ;)
villaperlesukker.no




Her ble resultatet av min kake. Ikke så verst for første gang :))







5 kommentarer:

  1. Nydelig ble kaken din!! Jeg gjør meg alltid like godt på bilde, ha ha..... ;) var bra kurs!

    SvarSlett
  2. Jo takk for det søta,det ble din også ;) Du må jo legge bilder ut da hehe. Veldig bra kurs syns jeg !! Sender over bilder til deg nå

    SvarSlett
  3. elsker farvene du har brukt :) Anne Brith er er super flott dame :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk :) Prøvde å lage kaken etter høstens farger :)) Anne Brith er kjempe hyggelig :)

    SvarSlett
  5. Skal det, orker bare ikke nå, har jo to kurs å skrive om ;) tusen takk for bildene snille du!

    SvarSlett