Red velvet cake pops



Jeg hadde rester av red velvet kaker og bestemte meg for å lage cakepops :)
Ble litt forskjellige varianter ,og de er ikke halloween inspirert siden jeg er litt lei det
allerede ;)
Her ser du cakepops roser. Ble ganske søte de. Brukte en silikon form som var formet som 
en rose.







 Her lagde jeg en cake pop cupcake trukket med mørk sjokolade og kremost topping :)
Det var litt vanskelig å trekke den med den mørke sjokoladen så neste gang bruker jeg en lysere.
Ble som en konfekt sjokolade.





 Her er det trukket med hvit sjokolade,pynt på toppen og pakket inn:) 
God ide hvis du vil lage noe godt for en du er gla i ;) Eller som en gave 








 

2 kommentarer:

  1. Så utrolig fine:)
    Hra ikke laget cake pops enda jeg.Må vel prøves snart.
    Har tatt frem egg for å lage muffins som kan deles ut til små skremmere som måtte ringe på i dag.
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Takk Bente :) Cakepops er veldig raskt og enkelt å lage hvis du har leftovers fra en kake bunn ;) Og de er jo kjempe søte. Lykke til med muffins baking og ha en fin halloween:)

    SvarSlett