Cupcake kurs hos Cava & Cupcakes

Idag var jeg på cupcake kurs med Cava&Cupcakes på Studio Netting Oslo. 
Kurset gikk på å lære seg å lage 3 forskjellige frostinger. Frostingene var :Hvit sjokolade-fudge
Bringebær frosting og Sitron-kremost frosting.

Kurset varighet var 3 timer. Og lokalet hadde grei med plass. Vi skulle egentlig være 9 stk,men ble 
bare 6 stk som jeg syns var veldig greit,for det ble mer plass og mer intimt.
Personen som arrangerte kurset heter Anne-Marie Lindholt. Veldig hyggelig jente :)


Før vi begynte med laging av frostinger og dekorering så ble vi servert deilig musserende Cava :)
Jeg som ikke hadde spist mer enn en banan og litt kaffe,så tok det ikke lang tid før man ble i godt
humør haha. Og som vi koste oss :)

 Denne Cavaen var min favoritt  NAM NAM. Den må jeg bare få tak i :)


 Min vennine Camilla ble også med på kurs,og som dere se så ble hun også i godt humør av Cavaen ;) GLIIIIIISSSS haha 

 Her er mine cupcakes :)
 Kjempe gøy var det :)


 Camilla sine :)




Anbefaler absolutt å ta ett kurs hos Cava & Cupcakes,og de arrangerer også Cava lunsjer. 
Neste er 22 oktober,og jeg har tenkt å melde meg på. Gå inn på linken dere for påmelding :)

http://cavaandcupcakes.blogspot.com/ 

1 kommentar:

  1. Hi hi ble i godt humør ja ;) koselig var det!! Og nydelige cupcakes det ble for alle! ;)

    SvarSlett